Sunday, March 18, 2007

Atter en helg :o)

Søndag formiddag ble eggene malt. De ble veldig fine, og vi gleder oss til å henge dem opp.......påsken nærmer seg jo veldig...og det er deilig, for da er våren også på vei....:)





Innimellom all helgekosen, MÅ jeg desverre også bruke endel tid på eksamensforberedelser. Det er ikke det absolutt kjekkeste jeg vet, men er bare helt nødvendig. På torsdag skal jeg ha sykepleie-eksamen, og her er et bilde på hva jeg MÅ lese......puh!!








Lørdag morgen laget vi deilig eggerøre til frokosten. Vi måtte jo blåse egg, slik at vi kunne male påske-egg....Pernille blåser med alle sine krefter, og Elias rører i eggerøra...(over)












Fredag hadde Elias og Pernille fri fra skole og barnehage, det var planleggingsdag. Elias fikk besøk av sine to beste venner...Vilde og Klara Marie. Vi hadde det kjempekoselig, og de tre leker så mye at man nesten ikke legger merke til at de er her. Her er det lego-bygging som gjelder... :o)

4 comments:

FRUV said...

Ser ut som dere har hatt en koselig helg med påske forberedelser!! Vi må snakkes litt nærmere ang helgen og bilder. Er det et fint sted i nærheten av dere som vi kan ta bilder?
KAJA

Cathrines blogg said...

Hei Kaja. Vet ikke helt hvor vi skal ta bilder jeg? Har du noen ide så er det fint...Hva er en fin plass liksom?? Jeg er ikke så kreativ skjønner du!!! Klem fra en håpløs....

FRUV said...

Nei jeg vet ikke jeg, det spørs jo helt om du vil ha nærbilder, og om alle skal på samme bilde og om det skal være i svarthvitt osv. Det finnes tusen muligheter, hør med Karoline, hun er jo kjent oppi der og bobler over av kreativitet!

Anonymous said...

Det ser hyggeligt ud:-)
Det er en ordentlig mundfuld med eksamenslæsning, når man har børn. Jeg er selv sygeplejerske, men er igang med en anden uddannelse, så jeg kender ræset. pust.
Marie-Louise