Tuesday, April 17, 2007

Ja, hva med en bitte liten oppdatering?

Ja , så var det denne evinnelige vekten da..... Det nyeste nå er at jeg har gått til anskaffelse av en fletta ny damesykkel. Nå har vi begynt med sykdomslære på skolen, og jeg har mange symptomer allerede! Det er bare å bite i det sure eplet, og starte treninga! Nå sykler jeg til jobb, og halveis til skolen. Klarer ikke hele veien enda, men det er det som er målet. Det er vondt/godt! Jeg er ikke menneske når jeg kommer frem, og bare glem å snakke til meg, og samtidig forvente et svar, før minst ti minutter er gått. Jeg er HELT pumpa, men du verden så god samvittighet jeg har om kvelden :o) Jeg er veldig fornøyd med sykkelen, mangler bare en søt kurv frempå.....den kommer.....har hatt litt startvansker, da jeg de første dagene ikke helt forsto gir-systemet. Det ble tungt når jeg skulle ha lett, og omvendt...jeg måtte trille en god del da...men kommer bedre og bedre inn i det for hver dag som går! Ønsk meg lykke til da.........tror jeg trenger det :o)

11 comments:

JULIEK said...

Så lurt med sykling da, det er jo en suveren trim det. He he må le av sykdomlære lesingen. Husker også det, at man trodde man hadde alt av sykdommer når man leste om dem. Likedann var jeg fanatisk redd for bakterier under mikrobiologi lesingen he he : )

[morgrethe] said...

Huff, det er greit å ikke kunne for mye symptoner på sykdommer. Kan jo lett bli skjelven da ja, men å sykle er bra. Jeg måtte kjøpe meg ei kurv for noen uker siden, for jeg handla mere enn jeg kunne få med meg hjem. LYKKE TIL ;o)

@afjo72 said...

LYKKE TIL!! Det er så deilig å sykle, bare man har kommet i gang. :o))

Skummelt med sånne sykdoms-symptomer...jeg hadde IKKE egnet meg til å jobbe i helsevesenet, hadde vel innbilt meg å ha allverdens skumle saker... *fnis*

Ha en fin onsdag! :o)

Anonymous said...

Oliver er en Amerikansk cocker spaniel, blir ikke så stor, passer greit siden jeg har han med meg på jobb om dagene....

Påske i Paris...JA TAKK!!! hørtes vidunderlig ut!

Anonymous said...

Lykke til! Sykling til og fra jobb/skole er genialt! Bedre gratis trim skal du lete lenge etter - og det er en god måte å komme i form på og til og med kanskje gå ned litt i vekt også.

Anonymous said...

Ønsker deg all hell og lykke på din sykkelvei! Husk å ta med deg vann da, det hjelper veldig når du merker at du blir sur i legger og lår! Vann, vann, vann...

Jeg klarte meg fint for symptomer når jeg gikk på helsesekretærlinja, det ble verre etter hvert som jeg skrev inngående detaljrike ting om sykdommene til folk! Til slutt kutta jeg ut å "lese" det jeg skrev - you know!

Tvi tvi!

Anonymous said...

Så morsomt at du bur i Sædalen! Me bur litt lenger ned, på Landås og stortrives på sørsida av byn! Lykke til med syklinga, kjekt å sykle no når det går mot vår.

murmel. Oslo said...

Grattis med ny og stilig sykkel. Så flink du er som bruker den hver dag. Er enig i at det er utrolig godt å sette seg ned på kvelden når man vet at man har vært litt aktiv i løpet av dagen. Du har jo så flott innstilling:) Stå på videre så skal du se symptomene du har oppdaget forsvinner en etter en.

Cathrines blogg said...

julie k : Ja særlig med hjerte og lungesykdommer, jeg får ikke puste jeg....hehe
mor grethe:Jeg skal også skaffe meg en kurv, nyttig og søtt!!
redrobin: Ja det er litt tungt nå i starten, men det går bedre for hver dag som går!
karna:Oliver må være den søteste hunden jeg noen gang har sett, så koselig at han får være med på jobb da!
gro: Det er virkelig god trim, og siden jeg lever litt travelt for tiden, så er det et ork å komme seg ut på helsestudio om kvelden.
koselig:Ja, vann , det glemte jeg her en dag, og det var ille!!!
liv kjersti: skal bare se at jeg sykler forbi deg en dag på Landås...hehe
murmel: ja håper at det gir synlige resultater også.. :o)

Anonymous said...

Fin sykkel. Etter all syklinga til og frå sjukehuset, blir du sikkert så sprek at du kan sykla opp til meg... :-)
Sit du heime og kjedar (spøk!?) deg i dag, så kom bort til meg på ein kopp kaffi og ein god prat :-) Eg har ei gåve til deg og ø ;-)

Linda Bruvik Hogstad said...

Lykke til med syklingen!!!!