Sunday, January 4, 2009

Fra feriedrøm til virkelighet...

Ja så er det back to the real life.....
Juleferien er over, julepynten tatt bort, julekakene spist opp. I morgen tidlig kaller arbeidsliv og oppgaveskriving! Snart skal jeg i ny praksis, men det er siste innspurt! Et halvt år igjen, så er jeg forhåpentligvis sykepleier! Tenk det!!
Så får vi se hva det siste halvåret bringer. Jeg skal gjøre ferdig et prosjekt, skrive bachelor, hospitere 4 dager på fødeavdeling, jeg skal ha 8 uker praksis i psykiatrien, eksamen og muntlig høring...så er det over! Jeg grugleder meg......

4 comments:

Turid said...

Jeg er IMPONERT over deg!!! Du er kjempeflink!
Masse lykke til med inspurten!
Klem;)

tavelhus said...

Tack för kommentaren på min blogg!

Brigg said...

Så spennende! Jeg begynner i jobb igjen imorgen etter fødselspermisjon. Jeg grugleder meg jeg og:-)

Ha en fin kveld!

Ingrid_blafre said...

Lykke til med hektiske måneder og TUSEN takk for boktips. Det skal sjekkes ut!