Thursday, May 31, 2007

Nok en eksamen....


Ja, i morgen er altså min siste examen for dette skoleåret. Det er nesten helt ufattelig at jeg er ferdig med første året på sykepleien allerede.......tiden flyr!!!
Denne gang er det sykdomslære og farmakologi, det er virkelig spennende, men må ærlig si at jeg hungrer etter ferie! Gleder meg til gjøre andre ting, uten å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke leser.
Jeg kommer jo til å få tid til å blogge igjen, og for ikke å snakke om at jeg kan få tid til å titte innom dere litt oftere også....hm (!) jeg har mye å glede meg til
Vi sees , blog- klem fra Cathrine

6 comments:

Anonymous said...

hei cathrine, så hyggelig å høre fra deg igjen :) ønsker deg all mulig hell og lykke på eksamen i morgen. du får tenke at da er det ferie etterpå så går det så bra så! spis godt i dag, slapp av og se gjerne noe hyggelig tv sånn at hodet også får hvile litt, det trenger du i dag.

tvi tvi

FRUV said...

Hei hei!! Fryktelig lenge siden jeg har vært innom bloggverden nå, facebook tar ALL tid!
Masse lykke til på eksamen i morgen da, sikkert en god følelse å være ferdig, kan ikke si at det er med verdens letteste hjerte jeg skal begynne på et 4 års studie....

Anonymous said...

Der var du jo i live, jo. Kjekt å se deg. Nydelig at ferien snart er her

JULIEK said...

Du får ha lykke til. Vet jo hvordan det der er. Så koselig å se bilde av deg. Ser ut som du koser deg med drinken selv om det virker kaldt ute.
Får sende varme tanker over til deg imorgen : )

HildeS/Frøken Fryd said...

Heisann.
Koseleg blogg du har, og håper det gjekk greit på eksamen din.
Kjente meg godt igjen i det du skreiv lengre nede om jenter og sånn...
Ha ein fin kveld:o)

Anonymous said...

Hei, hei! Håper eksamen gikk bra og at du har kunnet nyte sommervarmen vi har hatt den siste tida!