Friday, March 7, 2008

SUR DAG BLE TIL SØT DAG!!!


Pernille i full sving med bakingen.Det gøyeste var når vi skulle lage "knuter " på bollene til slutt! I bakgrunnen ser dere et tapet vindu som holder på å bli malt. Vi holder på å male alle vinduene og listene i hele huset. Trappen skal taes til slutt.


Nå har jeg i alle fall lært at; går dagen deg imot på noe som helst vis, Sett en deig med svenske kanelbullar!! Jeg må sende en takk til Karoline som først viste meg bilder av disse herlige bollene, og videre en takk til Hvit stil, som jeg ved en tilfeldighet kom innom; der lå oppskriften!! En skikkelig HERLIG kaloribombe!!! :o)

5 comments:

BO said...

Det er heilt i orden! :-)
Dei bollene såg knallgode ut! Hadde eg ikkje vore så elendig med gjærbakst, så trur eg at det hadde blitt baking her også!
Ha ein kjekke dag!

♥ H@rmoni ♥ said...

Så jo kjempegode ut, har sett de på andre blogger tidligere og de er visst veldig godt anbefalt.
Det er jo ikke så mye annet å gjøre i dette ruskeværet på vestlandet enn å bake boller - eller blogge - eller begge deler!
:O)

♥ H@rmoni ♥ said...

Det er selvfølgelig helt greit!
De turkise korgene kjøpte jeg på skeidar for en stund siden.
Ha en fin søndag!:O)

Anonymous said...

Namnam. Tenk om eg kunne tatt på meg tøflane og kome bort på bollar... Eg får heller finna fram mamma si oppskrift på kanelsnurlingar, så har me noko godt til påske.
God tur, Cathrine!! Klemmeklem!

Verkstedet said...

skal jeg liksom bli glad for at du har laget disse 50 meter unna meg uten å ringe?????? jeg er dypt skuffet!!!! ( håper folk skjønner at vi kjenner hverandre godt..;) )
når reiser dere??