Monday, January 10, 2011

Frøkenvotter

Jeg er nyforelsket. I Pickles! Sjekk her folkens! Disse vottene sees snart på mine strikkepinner. Er de ikke fine? Skal bare strikke ferdig genser til Elias først. Har tatt frem alt restegarnet mitt fra Nøstebarn, bilde kommer når den er ferdig.

Nyttårsforsett nr et eller annet, men like viktig, er nemlig å fullføre strikkeprosjekt før en begynner på neste....jeg holder vel alltid på med flere om gangen, akkurat nå strikkes som sagt genser til Elias, kjøkkenkluter og smågriser.

Strikking er kult

3 comments:

Marit said...

Hei og hallo Cathrine :))
Ja da er vi to,garnet dei fører er rett og slett heilt fantastisk,veldig mjukt og godt. Egstrikka eit par vridde halsar og ei lue i merino ull før jul,og dei er så gode. Nå driv eg med ein "enda ein kjekkas genser". Kjekt å produsere litt.
Håper det står bra til med døkk alle. Her er vi fullt oppegåande alle mann. Vi går spennande tider i møte til hausten. ;))
Klem

Turid said...

Jo de var kjempefine! Eg begynte på et par votter for 20-30 år siden....og de ligger der... Mangler bare en tommel, men jeg fikk det ikke til:)))
Okei, rett skal være rett, jeg har strikket et annet vottepar siden;)

Jeg må holde meg til enkle ting;) Men gjerne flere på en gang, så blir jeg ikke lei:)

Klem fra Turid;)

Mammadamen said...

Pickls er en forelskelse for ei som ikke strikker så mye også;) Lykke til med de fine frøkenvottene. Jeg fikk Ringeriksvotter strikket av Bestemoren min til jul, og er forelsket i dem også!