Sunday, April 20, 2008

solsolsolsolsolsolsolsol ;o)

Et lite livstegn...
Nå er det uheldigvis slik at noe har skjedd med kamera, dvs at jeg får ikke overført bilder fra kamera til maskinen min :-(
Så snart det kommer i orden kommer det bilder fra bursdagsfeiring og så har jeg fotografert i blått....... mer om det senere altså!
Her i Bergen er har det vært SOL ( du leste riktig ja...) i en uke nå, og det er helt herlig. Alle naboer treffer hverandre plutselig igjen, etter vinterens dvale, og barna springer rundt som lykketroll! Måtte det bare vare :o)
Vi snakkes!!!

4 comments:

ChatrinesLiving said...

Heihei!
Jeg hører dere har så fint vær nå:) Litt misunnelig er jeg for det ja... for hos meg sner det som bare det, sku tru det var rene julaften ute...
Nyt vårsola, og ha en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

Verkstedet said...

du, jeg aner hva du mener ang blått, kom deg hjem fra jobb, jeg kommer og inspiserer!!!!
og herlig at davelen er over og at vi senest i dag fikk kaffe sammen på terrassen med de hvite fjellene våre på siden av oss, lenge leve herlige såta vår!!!!!
klem

Anonymous said...

Sol i Bergen er herlig:)) Andre gangen jeg var i Bergen, var det nedbørsrekord. Min sønn ble hjerteoperert den uka. Regn, regn og regn og regn osv...
Alle de andre gangene har solen vært der))
En nydelig by; Bergen.-))

MeyBiMe said...

Hallåååå ;-)
Er du også her inne i bloggverden!!!!???
Har ikke sett deg før her inne jeg...
Ser du har en flott og personlig blogg...jeg har valgt en litt mer anonym...!
Jeg har sittet i hele kveld og gått gjennom de fleste bloggene inne her på Norske Interiørblogger...og hvem finner jeg...JO DEG!!!
Jeg ble sååå glad for å se Elias og deg og....
Må bare si at du har en fantastisk flott blogg!!!!!
Ha en Super Duper Søndag ;-)
Savnet deg på treffet nå sist ;-)
He he he...vet du hvem jeg er????
Liten med krøller på toppen....