Thursday, August 13, 2009

Bærtur eller jakt??


Jeg fikk minstemann hjem en dag og så sier han: Mamma, jeg trenger det største plastkruset du har for jeg skal på blåbærjakt!
Jaja, han fikk det største kruset og jeg må innrømme at jeg tenkte med meg selv at , det der kommer IKKE til å bli fullt....så feil kan man ta!
Han kom hjem med ca 5 dl blåbær, noen ble spist rett fra koppen, noen fikk vaniljesaus på og noen havnet i frysen til smoothie!
Neste dag og neste dag deretter plukket han videre ,lille tassen, helt til han kom hjem og sa; nå kan jeg ikke jakte mer etter blåbær for nå er det tomt!
Jeg bare lurer på hvordan det skal bli når hjortejakten begynner.......

4 comments:

Turid said...

Herlig fra gutten din!
Morsom historie;-)))
Mmmm...også blåbær som er så sundt OG GODT!

Prinsesse Elin said...

Hei hei
Takk for en koselig kommentar på bloggen:)
Sengen kjøpte jeg for noen år siden på Bohus. 800,- tror jeg at jeg betalte for den.
Klem fra Elin:)

linn kr/sykepleier said...

Blåbærjakt hohoooho!
Var selv på jakt i går - god fangst. ;)

NUSSE said...

Ha ha så skjønn han er, men synd at det er tomt etter raidet hans. Bare å sende ham opp her, for her er det bær i bøttevis og hjort som springer over markene (hvis du er ute sånn i 06-07-tiden vel og merke)...