Sunday, June 1, 2008

Følg med, følg med!!!

Ja til de som vil da.....
Dette blir et nytt prosjekt for meg.
Har lenge tenkt på årsaken til blogging, og hva det betyr for meg. Har kommet til det at det skal bli ,ja, en hobby. Eller en hobby-dagbok.
Jeg har tenkt at de forskjellige ukedagene skal ha ulike tema, men gjentagende. Min plan er som følgende:
Mandag: Bilder og ord om helgen som har vært.
Tirsdag: Oppskrifter, enten middag, kaker eller annet godt!
Onsdag: Interiør
Torsdag: Barnas dag
Fredag: Lesehesten
Lørdag: Hage og uteliv.
Søndag: Valgfritt.

Dette blir et prøveprosjekt, men hadde vært veldig gøy å få til. Man har det jo travelt til tider, så det vil sikkert variere hvor mye man får skrevet eller fotografert. Men et par ord for dagen blir vel ok?

Sees i morgen da ;o)

4 comments:

Anonymous said...

God ide, Cathrine, og veldig kjekt for meg her oppe i nordvest å få følgja med på kva som skjer! Min blogg søv, men vaknar snart får eg håpa. Klem. Og ein til klem.

Cathrines blogg said...

Ullrosa: Å kjære du, kjekt å høra frå deg!! Eg såg du hadde ringt her om ¨dagen,har hatt heimeeksamen og holdt på frå 8 om morgonen til midnatt ei veke. Skikkelig hardt arbeid, men no er det over for denne gong...Har dåke flytta inn?? klemklem

Kathrine said...

En flott ide! Lurer på om jeg hadde greid det? Det må jeg tenke på til neste år. I år blir det hage,hage og atter hage...
Skal følge med i bloggen din, og sanke tips?

Ha en flott dag:D

murmel. Oslo said...

Dette høres ut som en morsom ide. Vet ikke hvor aktiv jeg klarer å være hver dag, men kan jo se hva jeg får til.
Har vært lite aktiv på bloggen den siste tiden. Hyggelig med kommentarer fra deg:)