Monday, June 9, 2008

Helgen som var.....

Dette blir en litt kjedelig fremstilling av en UTROLIG kjekk helg. Siden jeg er student, jobber jeg mye helg, men denne helga var FRI!!!
( i alle fall frem til søndag kveld kl 21, men da er jo helgen over)
Jeg sitter også i kveld på nattevakt, og dermed har jeg ingen bilder tilgjengelig :o(
Derfor blir helgen oppsummert slik:

Fredag: Vin på terrassen med sol, varme og hyggelig selskap :o)
Lørdag: 40 års dag til min KJÆRE søster, veldig kjekt :o)
Søndag: Dorsk sofadag, rydding av festlokalet , middag og så nattevakt :o)

En herlig helg, gleder meg allerede til neste.....
Sees i morgen:o)

4 comments:

Prinsesse Elin said...

HERLIG HELG. Det liker vi. Når man først har helg så krever jeg at den blir bra. Enig? Å din høres topp ut. Har ikke hatt sånnen galen helg selv heller. Denne helga kommer til å bli bedre. fest??? he he.
Ha en fin fin dag:O)

Anonymous said...

min ven.
vil du vera så snill å endre linken til den nye bloggsida mi?
vurderer å slette den gamle.

MeyBiMe said...

Hallå snuppa ;-)
Ja blir det noe treff den 17????
Jeg gleder meg masse hvis det blir :-D
Flotte innlegg du har fått med deg her....skal si du har vært flink!!!!
Jeg er litt bakpå i bloggen for tiden.....
Ha en heidundrandes fin dag i drittværet!
KLEM

Den gode feen said...

Herlig helg, ja. Det er løye med det, sjølv om eg er heime i permisjon, så er det ekstra kjekt med helg nå også. Ha ein finfin onsdag :)