Sunday, June 8, 2008

Lesehesten!


Jeg klarer av en eller annen grunn ikke å få til bedre bilde av denne boken! Ikke klarer jeg å snu bildet heller, noe som jo er fryktelig irriterende!!
Boka derimot er det ikke noe å klage på. Den engasjerte meg fra første stund, og den har liksom alt. Humor, spenning og romantikk.
Jeg visste at Stieg Larsson hadde skrevet tre bøker som var gitt ut ganske tett, og til min store glede og forbauselse, var de to andre fortsettelse av den første, og jeg ble hoppende glad!!
Jeg løp på biblioteket for å få lånt de to neste, men det hadde tydeligvis mange gjort før meg, så der var det ca en mnd ventetid! Krise!!!
Trøsten er at det finnes så mange andre gode bøker her i verden, og mer om det blir det neste gang lesehesten titter frem....... Sees i morgen ;o)

1 comment:

Blå-hvit samlemani said...

Ja de bøkene er jammen spennede. Klarte nesten ikke legge dem fra meg. Barer så synd at det kun ble med de tre bøkene for Stieg¨n