Thursday, December 25, 2008

Fint ferdig.....


Nå er jeg ferdig, julekvelden ferdig, og roen har atter senket seg. Vi hadde en fortreffelig kveld, med god mat, god drikke, hyggelig selskap og selvsagt kom nissen.......

I dag har vært en rolig dag i huset, med sein frokost for de som var her. Jeg var selvsagt på jobb, hyggelig det også. Skal jobbe i morgen også, og så skal jeg ha fri i mange dager.....

Nå har barna lagt seg, Ørjan og hans mor koser seg med krim på TV, og jeg koser meg her!
( i bloglandia...)
Ønsker alle en fin kveld, og en flott dag i morgen! Vi sees :o)

4 comments:

Turid said...

Kjekt at dere har hatt en koselig feiring!
Da må du bare nyyyyte det når du endelig får ferie noen dager!
Klem;)

Marit said...

God jul til deg Cathrine!
Kjedelig med så mye jobbing i jula,så regner med at det blir ekstra godt med FRI!
Vi tar livet med ro,selvomjeg skal på jobb 3.dje dag,men da kun 3 timer.Skal på fest 5.dag og gleder meg som en liten unge.
Håper virkelig vi snart treffes.
*klem* Marit

Anka said...

Virker som dere har hatt en fin jul. Og godt er det! Det hat vi hatt også. En så koselig høytid. Nyt den videre. God jul.

Minmill said...

er var det jo en koselig blogg. Det er noen ganger så deilig å surfe rundt for så å komme over noen glade blogger. Du fristet meg med hjemmelaget leverpostei. Må prøve den tror jeg. Min mann er så glad i sånn.

En fortsatt gleeeedelig jul.