Thursday, December 18, 2008

Glad i deg!!

Denne tøffe karen er MIN!!!
Trommis i Greenland Whalefishers, Steinerskole(Waldorfskole)lærer, og akkurat nå står han og skrubber badet før jul! Før han gikk til verket, laget han kaffe til meg og gav meg et skikkelig kyss! Er det ikke herlig??
En annen søt ting er at han Alltid går med alfor store sko, fordi ellers blir de for trange.....et av hans tegn til livsnyter-syndromet! Kanskje jeg forteller om flere livsnyter-ting senere???
Måtte bare hylle mannen litt! For at han er til og for at han er vår! :o)

3 comments:

Grip dagen said...

Ha en fin-fin fridag - og kos deg ute!
Jeg fikk et gratis juletre idag. Det plasserte jeg fint på terrassen og festet lys i det. Da er det koselig å se ut av vinduet.
Gøy med litt pynt ute også.
Juleklem Marit

BO said...

Eg og skal til Giga i morogn! Må levera fleire julekort og plakatar. Må derfor laga plakatane NÅÅÅÅÅÅÅ! :-)
Ha ein kjekke kveld!!!

NUSSE said...

Han er et funn! Ikke mange som ham som ligger og slenger for å si det sånn. Men så har han en grepa dame også da! :-)