Friday, June 13, 2008

Onsdag og torsdag på en fredag.....

Onsdag er interiørdag, men nok en gang har jeg syndet fra "ukelisten"!!
Jeg gir dere i dag et lite glimt fra stuen vår. Stolen extreme fra Stokke, er faktisk herlig å sitte i men vi ønsker oss egentlig et par skikkelige "dorme-stoler" eller en gammeldags stressless!
I bakgrunnen står stereobenken til mannens platesamling og platespiller! Han er veldig nostalgisk der.....
Jeg er helt håpløs når det gjelder ommøblering.... så akkurat nå har jeg delt stuen inn i en "koseavdeling" foran vedovnen, og en TV avdeling! Her ser dere koseavdelingen! Den rosa kurven kjøpte jeg på et marked i Paris i fjor for ca 30 kr. Den er ypperlig til veden vår! Ja, det var ukens interiørbidrag!
Dagens lesehest er derimot VELDIG fornøyd! Jeg har nemlig fått tak i Stieg Larsson sin bok nr 2....nå må jeg legge meg og lese på sengen.......sees i morgen!!!

7 comments:

Veronica's hus said...

Hei kom bortom deg via NIB. Jeg fikk bok nr 2 i dag og gleder meg no voldsomt til å starte på den. får gå å legge meg å lese jeg også.
natta:)

Kathrine said...

Oi, gammeldags stressless da. På vår loftstue har vi gammeldags stressless m.krakk(brunt skinn) og platespiller, og mellom 1500-2000 lp`er.
S-lessen ser fæl ut, men kjempe å sitte i. Men skjønner ikke hvorfor de må være så stygge?

Rosa er ikke min farge, men rosa bilder selger nå. Har prøvd noen malerier. He...Hmm, fryktelig greier egentlig. Kos deg med boka!

;-D

murmel. Oslo said...

Den stolen ser stilig ut. Er den god å sitte i? Jeg tør aldri å kjøpe sånne design stoler, for jeg innbiller meg at god gammeldags stressless er best.
Skjønner at mannen din må ha en egen krok til lp'ene og platespilleren sin. Jeg er sånn med bøkene mine. De får ikke lagres i kjelleren...
Kos deg masse med Stig Larssons bok nr.2. Jeg synes bok 2 og 3 var best. Klarte jo nesten ikke å legge de fra meg. God helg

Whoopsi Daisy said...

Hei på deg.
Stolen din er kjempe stilig. OG ja, man er nødt for å ta vare på disse mannfolkas store intresse, musikk og stoooore høytalere. Jeg truer med å male dem. Suround eller hva det heter er ikke noe for meg. Jeg savner den "gode gamle" søndagen med spasertur ned på videosjappa. "Tracking knappen" har liksom mistet statusen sin :o)
Nyt sommerkvelden
Klem fra Whoopsi Daisy

MeyBiMe said...

Jepp :-)
Gleder meg kjempemasse til tirsdag også :-D
Kommer vi alle eller?????
Ha en god natt :-)

Marit said...

Den stolen har jeg lyst på også,selv om den kanksje ikke passer helt med stilen vår.
Bøker?
Jeg er nesten skamfull for at jeg ikke leser,blir heller nettet istedet eller scrapping,men har fatisk funnet en nå som jeg har prøvd å komme igang med,Bienes hemmelig liv av Sue Monk Kidd,
kanskje du har lest den også?

Anonymous said...

Den stolen kunne godt bodd her. Veldig hyggelig kosekrok du har og den Parisveska var pen. Har du tips om hvor jeg finner markeder i Paris?