Friday, January 2, 2009

Dagen i dag!!

Da er det fredag kveld, nok en helg, et glass vin og pizza i ovnen! Vi har ofte pizza om fredagen, men vi lager forskjellige varianter. Ellers tror jeg man fort ble lei.... Shoppingrunden min ble velykket! Ny kjole


Ny turbukse til Ørjan


En ny topp

Strikkejakke
Etter shopping måtte vi ha en tur ut i frisk luft. Varm lunch, og ellers har bare roen senket seg....



Her er en tenåring akkurat stått opp, youghurt til frokost, klokken er to......
Til slutt en nybadet litt trøtt gutt på sofaen fremfor Cartoon network..............
Pernille var med mor på shopping, og slikt tar på...... I morgen håper jeg på en tur til fjells, det snør litt ute, så vi får se hvor turen går!
Om kvelden skal vi på feriemøte! Vi skal reise på sommerferie med noen venner og i morgen kveld starter planleggingen :o)






6 comments:

MeyBiMe said...

Tipper Mor er veldig glad i dag :-D
For denne fangsten var skikkelig bra!!!!!!!!!!!!!!!!
Mye flott du har funnet deg snuppa ;-)
Og...en god stemnings-rapport frå heimen :-)
Klem :-)

murmel. Oslo said...

Så mye fint du har fått kjøpt deg da. Håper du har hatt en fin jul og at du får et strålende år i 2009

Stoltzen2012 said...

Den kjolen din var jo kjempetøff! Hvor fikk du tak i den? Har vært og handlet i dag også, men det var til rommet til minstemann..:o) Høres utrolig gøy ut med praksis på Storken! Jeg ville gjerne blitt jordmor hvis jeg kunne.. Så du får det nok kjempegøy!! Jeg er egentlig ikke klar for skolen igjen etter jul, for jeg har 2 oppgaver som venter på meg, og vil gjerne slippe å begynne på dem akkurat nå.. Ha en fin kveld med vin og pizza!! Ps. Greit at jeg legger deg til blogglisten min?

Whoopsi Daisy said...

GODT NYTT ÅR CATHRINE!!!!!
Året da vi blir sykepleiere. Du og du det blir spennende.
Den kjolen var jo bare helt nyyyydelig. Skikkelig god fangst der altså :o)
Jeg har min salgsrunde til gode ennå. Jeg må prestere på litt skrive arbeid først...har jeg strengt og alvorlig snakket med meg selv om.
Trekk pusten snart durer vi avgårde igjen.
Klem

www.hjertelig.blogg.no said...

Aha:) Her fant jeg den tredje kjekkasen....

NUSSE said...

Nydelig kjole!!!!!